Pages

12/01/2013

Red Pt. II.





















Jak efektivně poznáte bílou holku? Nejenže v ruce drží Starbucks a má na sobě legíny, ale také si fotí klíční kosti. Ajajaj. Já jsem spíš chtěla, aby zde vynikly moje červený vlasy, ale barva se už vymyla, takže nejsem jak Katniss Everdeen the girl on fire. Dlouho jsme se neviděli co? Nedostatek světla mi nepovolí fotit, takže jsem dost omezena. Doufám, že se máte dobře, že vám neni moc zima. Mě pěkně bolí v krku, protože jsem v sobotu v noci běhala v té zimě v kraťáskách a tílečku po Praze. Jojo byla jsem na plese naší školy. Poprvé musím říct, že mě bavil spíš ten ples než after. Proč asi.

Too lazy to translate. No one actually reads it. Pink fluffy unicorn dancing on rainbow.


Editing: Lightroom 4




9 comments:

  1. I do!:--) but I'll just use the friendly and oh so terrible google translate then.

    ReplyDelete
  2. krásná fotka. super úprava... máš Lightroom 4 jen trial? nebo kdes to vzala? snažím se to najít jak dlouho a nikde nic pořádnýho. =D Dík =)

    ReplyDelete
  3. mě na tvých fotkách baví úplně všechno! Barvy,pocit a hlavně ten nápad! klobouk dolů♥

    ReplyDelete
  4. Miluji tvoje fotografie jsou boží!!!!!!!!!! ♥ ♥

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Lidé, co potřebují anglický překlad, mají smůličku. :D:D
    Je to překrásná fotka. Co se toho světla týče, štve mě to .. fotila bych to a tamto, ale až se dostanu domů, není co, protože je tma. Ale tvá fotka je krásná. Jako vždy. :)

    ReplyDelete
  6. Mm s focením stejný problém, díky bohu aspoň za ty víkendy :-) Jinak povedené fotka. Já bych na svoje klíční kosti asi nic nedokázala dát, nejsou stabilní :-D

    ReplyDelete