Pages

2/25/2013

This Weekend

Hello there!


Sorry for no posting, but I've been busy lately:D New photo is gonna show up tomorrow:) I just want to share with you my experience of a new club I went to on Friday. It's called Chapeau Rouge. If you want to go there, it's better to type it in google than me giving you wrong information:D I went there with Vaci and Mia to see the special event going on there; DJ ABAB and others showing off their music. They played electro/dnb/dubstep music as usual. It's not my style but after a while you get into that:) It's pretty small club with two floors but I loved that.You actually get to know the people there as the space is really small and that's magical....:D Many people say it is full of black people (:D), alright...dealers with drugs and etc but I felt pretty safe there.  One more thing: I've never seen so many handsome boys in one place! Really:D 
Overall I liked that place. Maybe I would get some more sleep before going in because after some time I got really tired of dancing so I just sat there and gaped at people, but I'll definitely show up there once more:) (and not just because of boys:D)



Čágo!


Pardon, že vůbec nepřidávám obrázky, ale jsem poslední dobou zaneprázdněna. Nová fotka se tu objeví zítra!:) Chtěla bych vám říct něco o pátku, kdy jsem navštívila klub Chapeau Rouge. Myslím, že Češi tento klub znají a pokud ne, tak si to prosím zadejte do googlu, protože vám nechci dávat špatný informace etc:D Šla jsem tam s Vaci a Miou okouknout spešl akci: DJ ABAB a ostatní předváděli svoje nový písničky. Hráli normálně dnb/dubstep/electro, já nevim, chápete:D Není to můj styl, ale po chvíli to je fakt super a dostanete se do toho:) Je to docela maličkej klub se dvěmi patry, ale to je právě super, protože to je hodně takový rodinný:D Po chvíli tam budete znát všechny lidi a to je magické!! Hodně lidí říká, že klub je plný černochů, co prodávaj drogy, ale upřímně já žádný neviděla a cítila sem se v pohodě tam. Ještě jedna věc: nikdy jsem neviděla tolik pěknej kluků na jednom místě! No fakt!:D 
Celkově se mi to tam fakt líbilo. Příště bych se možná trochu víc prospala před akcí, protože po chvíli tancování jsem byla celkem unavená, takže jsem tam tupě seděla a koukala, ale zavítám tam určitě ještě jednou:) (a nejenom kvůli klukům:D)

4 comments:

  1. Dancing the night away is always fun! Sounds like you had a wonderful time!

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    ReplyDelete
  2. zní to skvěle :) miluju tanec a bude to tak navždy :D

    ReplyDelete
  3. Prý obrázky.. myslíš ty úžasné skvosty, které fotíš a nikdo ani neví jak?! :D

    ReplyDelete
  4. Chapeau je hodně dobrý :) těším se na další foto ;) :D

    ReplyDelete