Pages

2/17/2013

Fade Into Darkness







































Když jsem si nainstalovala Lightroom 4, tak jsem jenom žasla, protože je to fakt super program, který dodá fotkám výborný barvy. Já jsem zástánce melancholických tónů. Ráda bych také slyšela něco o vás, takže mi do komentářů napište jakou skupinu/zpěváka posloucháte a jakej seriál:D Ano, sem úchyl na seriály!!:D


When I installed Ligtroom 4, I realized it's a great programm, which gives your photos lovely colours. In my case I love melancholic tones. I'd love to hear something about you, so you have to tell me what band/singer you listen to and what series you watch! Compulsorily:) thanks

13 comments:

  1. nice blog. would you like to follow each other? let me know.
    xo
    http://www.reveriesauvage.com/
    http://www.reveriesauvage.com/

    ReplyDelete
  2. Krásná fotka! :) Ten program si teda možná stáhnu :)
    Poslední dobou hodně poslouchám The Xx a The Kooks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji!♥ určitě si ho stáhni, sice s ním ještě trochu bojuji ale je to výborný:) jinak the xx miluju, pokud sis všimla tak mi hraje jejich intro jako background music:)) a the Kooks? klasika!♥

      Delete
  3. Já poslední dobou poslouchám různé soundtracky z filmů, ale jinak také Edguy, Beatles a vlastně pak takovou tu nostalgickou hudbu. :-)
    Co se týče seriálů, tak u mě vede MASH a dokoukala jsem Willy Fog: Cesta okolo země za 80 dní. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. za nostalgickou hudbu chválím:) znám jen málo lidí co jí poslouchaj. teď všichni jedou nicki minaj sračky atd:D (pardon) jinak MASH je seriál mým mladých let:D na ten druhý se podívám:)

      Delete
  4. Krásná fotka. :) A ta hudba, co tu máš, wow. Jen, když jsem pootevírala blogy, tak jsem začala šílet, kde to hraje. :D

    Jinak seriály - slovenští Susedia, Bones, Pretty Little Liars a Sex ve městě u mě vedou.

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji!♥ jo to se mi taky stává!:D vždycky tam začne něco tuc tuc a já úplně vyskočím:D

      na pretty little liars nemám odvahu, protože to je prý docela strašidelný:D sex ve městě, tam nemám ráda Sarah Parker:D a na ty ostatní se mrknu:) děkuji!♥

      Delete
  5. Můj nejoblíbenější zpěvák je R.Kelly a nejlepší seriál ever jsou Upíří deníky a Dokonalý svět. :D
    Jinak ten program ti docela závidím!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokonalý svět neznám a upíří deníky odmítám:D stáhni si ten program! stojí za to:))

      Delete
  6. Thanks to follow me, i follow yuo too:)

    ReplyDelete
  7. lovely prety picture - simplicity <3 <3

    http://stylingbyjong.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete